1. solis /
Pakalpojuma pieprasīšana
Jāvēršas Sociālo lietu pārvaldē un jāiesniedz:
- personas vai viņa aizgādņa iesniegums par uzņemšanu pansionātā;
- personas vai viņa aizgādņa iesniegums, kurā dota piekrišana pensijas vai valsts sociālā nodrošinājuma pabalsta daļas ieskaitīšanai pansionātam klienta uzturēšanai (Gadījumā, ja klienta pensijas vai valsts sociālā nodrošinājuma pabalsta daļa saskaņā ar normatīvo aktu normām un noslēgto līgumu nesedz pašvaldības domes noteikto uzturēšanas maksu pansionātā, starpību saskaņā ar normatīvo aktu normām sedz klienta apgādnieks / apgādnieki vai gadījumā, ja klientam nav neviena apgādnieka, starpību, saskaņā ar normatīvo aktu normām sedz no attiecīgās pašvaldības budžeta līdzekļiem.);
- ģimenes ārsta izsniegta medicīnas izziņa personas uzņemšanai sociālās palīdzības institūcijā;
- Novērtēšanas karte un fizisko un garīgo spēju izvērtēšanas un aprūpes līmeņa noteikšanas kritēriji klientam ar funkcionāliem traucējumiem;
- lēmums par ilgstošas sociālās aprūpes un rehabilitācijas pakalpojuma piešķiršanu no Pašvaldības Sociālo lietu pārvaldes vai tās pašvaldības sociālā dienesta, kuras administratīvajā teritorijā persona deklarējusi savu dzīves vietu;
- iestājoties uz pastāvīgu dzīvi, jāuzrāda derīga pase vai personas identifikācijas karte.
Ja klients maina dzīvesvietu uz citu pašvaldību, tad tiek pieprasīta klienta lieta no iepriekšējās pašvaldības, un ja lietā ir šie dokumenti, tad atkārtoti netiek pieprasīti, ja nav beidzies dokumenta darbības termiņš.