1. solis /
Pakalpojuma pieprasīšana
Persona RD Mājokļu un vides departamentam pakalpojuma saņemšanai nepieciešamos dokumentus iesniedz klātienē, nosūta pa pastu vai nosūta elektroniska sūtījuma veidā, kas, parakstīts ar drošu elektronisko parakstu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
1) pieteikums;
2) pilnvarotas personas pilnvarojums dzīvojamas mājas pārvaldīšanas tiesību pārņemšanai, ja tas nav noteikts kopības līgumā vai kopības lēmumā;
3) dokumenti, kas apliecina visu dzīvokļu īpašnieku uzaicināšanu uz kopsapulci (dzīvokļu īpašnieku un/vai ģimenes locekļu sarakstu ar viņu parakstiem par uzaicinājumu saņemšanu vai pasta apliecinājumu par ierakstītas vēstules nosūtīšanu), vai dokumenti, kas apliecina visu dzīvokļu īpašnieku uzaicināšanu balsot, pieņemot lēmumu bez kopsapulces sasaukšanas (dzīvokļu īpašnieku sarakstu ar viņu parakstiem par uzaicinājumu saņemšanu vai pasta apliecinājumu par ierakstītas vēstules nosūtīšanu);
4) kopības lēmums par dzīvojamās mājas pārvaldīšanas tiesību pārņemšanu;
5) dzīvojamās mājas pārvaldīšanas līgums;
6) pilnvaras par to personu pārstāvības tiesībām, kuras kopsapulcē pārstāv dzīvokļu īpašniekus;
7) aizpildīti un parakstīti balsošanas biļeteni.
Sakarā ar COVID-19 pandēmiju no 2020.gada 12.oktobra RD Mājokļu un vides departamentā ir pārtraukta klientu pieņemšana klātienē.
Visus pieteikumus un cita veida dokumentus lūdzam atstāt Brīvības ielas 49/53 1.stāvā pastkastēs, sūtīt pa pastu, e-pastu dmv@riga.lv vai sazināties telefoniski – 6747 4700