1. solis /
Pakalpojuma pieprasīšana
Pakalpojumu var pieprasīt klātienē vai elektroniski. Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients vēršas Rīgas pilsētas būvvaldes Vadītāja biroja Klientu apkalpošanas centrā vai Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centros. Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika zīmogu un citus nepieciešamos dokumentus.
Pakalpojuma pieprasīšanai nepieciešamie dokumenti:
1. “Iesniegums ielu tirdzniecības vietu vizuālā risinājuma saskaņošanai” (veidlapa Nr.BV_160_v1);
2. Paredzamās vietas krāsaina fotofiksācija bez tirdzniecības vietas izvietojuma;
3. Objekta novietne inženiertīklu situācijas plānā vai zemes robežu plānā M 1:250 vai 1:500 (A4 formātā) ar piesaistēm un izmēriem;
4. Vietas iekārtojums, mēbeļu (atsevišķos gadījumos arī grīdas) izvietojums shēmā M 1:100 vai M 1:250 ar izmēriem;
5. Detaļu dizains (mēbeles, saulessargi/lietussargi, norobežojošie elementi, apgaismojums, puķu kastes un citi elementi);
6. Vizualizācija vides kontekstā;
7. Griezums M 1:100 ar augstumu atzīmēm, ja paredzēts mākslīgās grīdas segums, markīzes, saulessargi/lietussargi, puķu kastes un citi elementi;
8. Rīgas domes Satiksmes departamenta saskaņojums (ja darbība plānota ielu sarkanajās līnijās).
Gadījumā, ja sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas vietā paredzēts veidot slēgtus, telpiskus risinājumus, izvietot būves (kioskus, paviljonus, terases ar pamatiem vai tamlīdzīgus objektus), to novietošana vai jauna būvniecība ir jāsaskaņo būvniecību reglamentējošo normatīvo aktu noteiktajā kārtībā.