1. solis /
Pakalpojuma pieprasīšana
Klients vēršas pēc pakalpojuma klātienē, elektroniski vai pa pastu.
Pieprasot pakalpojumu klātienē, klients vēršas Rīgas domes Pilsētas attīstības departamentā, atstājot dokumentus tiem īpaši paredzētā dokumentu skapī, vai Rīgas pilsētas Apkaimju iedzīvotāju centrā, atstājot dokumentus tiem īpaši paredzētā pastkastē.
Pieprasot pakalpojumu elektroniski, klients iesūta iesniegumu, kas sagatavots atbilstoši normatīvajiem
aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu, apliecināts ar drošu elektronisko parakstu, laika
zīmogu vai izmanto e-pakalpojumu.
Lai izmantotu e-pakalpojumu iesnieguma iesniegšanai par izziņas par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi, ir jāautorizējas Rīgas pilsētas pašvaldības e-pakalpojumā "Aktuālo adrešu pārlūks", izmantojot saiti: https://www.eriga.lv. Pēc autorizācijas ir jāizvēlas pakalpojums “Izziņa par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi”.
Pieprasot pakalpojumu pa pastu, klients iesūta aizpildītu iesniegumu.
Pakalpojuma saņemšanai nepieciešamie dokumenti:
“Iesniegums izsniegt izziņu par zemes vienībai/ēkai/telpu grupai piešķirto adresi” (veidlapa Nr.DA_116_v2) vai "Iesniegums (brīvā formā)" (veidlapa Nr.DA_159_v2).