Rīgas Sociālā dienesta lēmumu var apstrīdēt Rīgas domes Labklājības departamentā (Baznīcas iela 19/23, Rīga, LV-1010) viena mēneša laikā no Rīgas Sociālā dienesta lēmuma paziņošanas dienas, Rīgas domes Labklājības departamenta lēmumu iespējams pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā, viena mēneša laikā no Rīgas domes Labklājības departamenta lēmuma paziņošanas dienas.
Sociālo pakalpojuma saņēmējam (personai) ir pienākums:
1) aktīvi iesaistīties savas problēmas risināšanā, noslēdzot vienošanos par līdzdarbības pienākumiem;
2) sniegt patiesas un pilnīgas ziņas par savu sociālo situāciju;
3) ievērot sociālā pakalpojuma sniedzēja noteikto sociālā pakalpojuma saņemšanas kārtību un iekšējās kārtības noteikumus;
5) sociālā pakalpojuma saņemšanas laikā neatrasties alkohola, narkotisko, psihotropo, toksisko vai citu apreibinošo vielu ietekmē, kā arī neapdraudēt citu personu veselību un dzīvību;
6) piedalīties individuālā sociālās rehabilitācijas plāna izstrādē un pildīt tajā noteikto.
Sociālo pakalpojumu izbeidz sniegt, ja tiek konstatēts vismaz viens no šādiem apstākļiem:
1) persona rakstiski lūdz izbeigt sociālā pakalpojuma sniegšanu;
2) ir beidzies lēmumā noteiktais sociālā pakalpojuma sniegšanas termiņš;
3) sociālais pakalpojums tiek nodrošināts cita sociālā pakalpojuma ietvaros;
4) persona apdraud citu personu veselību vai dzīvību;
5) persona ļaunprātīgi pārkāpj vai nepilda līgumā par sociālā pakalpojuma sniegšanu noteiktās saistības.
(Saeima; likumi; 22.07.1998)
(Saeima; likumi; 01.01.2003)
(Ministru kabinets; noteikumi; 338; 01.07.2017)
(Ministru kabinets; noteikumi; 138; 05.04.2019)
(Rīgas dome; saistošie noteikumi; 3; 04.04.2020)
(Ministru kabinets; noteikumi; 275; 31.05.2003)
Kontaktinformācija:
Rīgas valstspilsētas pašvaldība
Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539
Informatīvais tālrunis: 800 00 800
Mājas lapa: https://www.riga.lv
E-pasts: riga@riga.lv
E-adrese: https://www.latvija.lv/lv/Eaddress/write?address=_default@90011524360
Informācija par pakalpojumu atjaunota:
30.12.2022