2. solis /
Pakalpojuma saņemšana
Atbilde uz iesniegumu tiek sniegta atbilstoši iesniedzēja norādītajam vēlamajam atbildes saņemšanas veidam:
• uz e-adresi;
• uz e-pastu;
• uz iesniegumā norādīto tālruni;
• pa pastu;
• klātienē Rīgas valstspilsētas pašvaldības Finanšu departamentā Terēzes ielā 5, Rīgā (klientu apkalpošana klātienē notiek pēc iepriekšēja pieraksta pa tālruni 80000850). Ierodoties klātienē būs jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, likumiskajam pārstāvim vai pilnvarotajai personai arī pilnvara vai cits dokuments, kas dod tiesības pārstāvēt nodokļa maksātāju;
• atbilde netiek sniegta, ja iesniedzējs iesniegumā ir veicis atzīmi, ka atbilde uz iesniegumu nav nepieciešama.