2. solis /
Sadaļas "Mans konts" lietošana
Pēc autentifikācijas portāla Kadastrs.lv sadaļā „Mans portāls -> Mans konts” ir pieejamas divas sadaļas - „E-pakalpojuma vēsture” un „Mani pasūtījumi VZD”.
„Mans konts” sadaļā „E-pakalpojumu vēsture” var:
a) par portālā Kadastrs.lv pieprasītajiem e-pakalpojumiem skatīt informāciju:
- „E-pakalpojuma ID” – e-pakalpojumam piešķirtais unikālais identifikācijas numurs,
- „Izveidošanas datums” – datums, kad ir pieprasīts e-pakalpojums;
- „Pakalpojuma nosaukums” – pieprasīta e-pakalpojuma nosaukums;
- „Objekts” – objekta, par kuru ir pieprasīts e-pakalpojums, identifikators (piem., zemes vienības kadastra apzīmējums);
- „Statuss” un „Izmaiņu datums” – informācija par pakalpojuma statusu un to izmaiņu datumu, kas dod iespēju sekot pasūtījuma izpildes gaitai;
- „Saistītie pasūtījumi” – saistītā pasūtījuma numurs. Ja pieprasīta e-pakalpojuma izpilde notiek ārpus portāla kadastrs.lv, t.i., to apstrādā un izpilda VZD darbinieks, tad e-pakalpojumam tiek reģistrēts saistītais VZD pasūtījums;
b) attiecīgajam e-pakalpojumam piešķirt savu unikālo identifikatoru (nosaukumu vai apzīmējumu);
c) apskatīt e-pakalpojuma ietvaros iesniegtās un saņemtās dokumentus un datus;
Svarīgi! Portālā Kadastrs.lv e-pakalpojumam pievienotās dokumentu vai datu datnes VZD uzglabā ne ilgāk kā 90 dienas.
d) atlasīt saņemtos e-pakalpojumus pēc šādiem kritērijiem:
- saņemšanas perioda;
- pieprasīšanas datuma;
- e-pakalpojuma ID numura;
- klienta piešķirtā numura;
- saistītā pasūtījuma numura;
- lietotāja;
- pakalpojuma grupas.
e) skatīt atskaiti par saņemtajiem e-pakalpojumiem portālā Kadastrs.lv vai Excel formātā;
f) kārtot e-pakalpojumu ierakstus pēc:
- e-pakalpojuma ID numuriem;
- e-pakalpojuma izveidošanas datuma;
- pakalpojumu nosaukumiem;
- pakalpojumu statusiem;
- pakalpojumu statusu izmaiņu datumiem;
- saistīto pasūtījumu numuriem.
- e-pakalpojumiem klienta piešķirtajiem identifikatoriem (nosaukumiem vai apzīmējumiem);
g) no „Mans konts” daļas „E-pakalpojumu vēsture” pāriet uz daļu „Mani pasūtījumi VZD”.
„Mans konts” sadaļā „Mani pasūtījumi VZD” var:
a) apskatīt informāciju par VZD reģistrētajiem pasūtījumiem:
- „Pasūtījuma Nr.” – pasūtījumam piešķirtais unikālais identifikācijas numurs;
- „Pasūtījuma daļas numurs” – pasūtījuma ietvaros reģistrēta pasūtījuma daļas numurs;
- „Izveidošanas datums” – datums, kad ir reģistrēts pasūtījums;
- „Pasūtījuma nosaukums” – pasūtījuma ietvaros veicamā pakalpojuma numurs;
- „Objekts” –objekta, par kuru ir pieprasīts e-pakalpojums, identifikators (piem., zemes vienības kadastra apzīmējums);
- „Plānotais izpildes termiņš” – datums, līdz kuram Dienests izpildīs pasūtījumu, ja ir veikta pasūtījuma apmaksa;
- „Saistītie pakalpojumi” – saistītā e-pakalpojuma numurs. Ja pasūtījums reģistrēts, pieprasot portālā Kadastrs.lv pieejamo e-pakalpojumu, tad VZD pasūtījumam ir saistītais pakalpojums.
b) sekot pasūtījumu izpildes statusiem kolonnā „Statuss”* un „Statusa izmaiņu datums”.
c) saņemt pasūtījuma izpildes rezultātā sagatavotos dokumentus vai datus, ja ir norādīts pakalpojumu saņemšanas veids – „VZD kontā”.
Svarīgi!
- Pasūtījumam pievienoto sagatavotā dokumenta vai datu datni var lejupielādēt, ja veikta pasūtījuma apmaksa pilnā apmērā.
d) iesniegt papildus dokumentus un datus;
e) apskatīt un apmaksāt VZD izrakstītos rēķinus;
f) meklēt savus VZD reģistrētos pasūtījumus pēc šādiem kritērijiem:
- pasūtījuma numura;
- izveidošanas datuma;
- pakalpojuma objekta;
- pasūtījuma statusa;
- saistītā pakalpojuma ID numura.
g) kārtot e-pakalpojumu ierakstus pēc:
- pasūtījumu numuriem;
- pasūtījumu daļu numuriem;
- pasūtījumu izveidošanas datumiem;
- pasūtījumu statusiem;
h) no „Mans konts” daļas „Mani pasūtījumi VZD” pāriet uz daļu „E-pakalpojumu vēsture”.