Iesniegums Darba inspekcijai un Darba inspekcijas atbildes saņemšana
Izvēlētā organizācija: Valsts darba inspekcija
Īss apraksts:
Pakalpojums paredzēts fiziskas vai juridiskas personas – iesnieguma nosūtīšanai VDI par darba tiesību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību izpildi. Darba inspekcija kompetences ietvaros sniedz atbildi uz saņemto iesniegumu.
Saņēmēji:
Fiziska persona, Jebkura persona, Publisko tiesību Juridiska persona, Privāto tiesību Juridiska persona
Pakalpojumu ir tiesīga saņemt jebkura persona.
Maksimālais termiņš (darba dienās):
30
Termiņš:
Iesniegumu izskata mēneša laikā.
Procesa apraksts
Cita informācija
1. solis / Iesnieguma sagatavošana
Izmantojot e-pakalpojumu:
Pakalpojuma saņēmējs apliecina savu identitāti reģistrējoties Portālā, ar tur pieejamajiem autentifikācijas līdzekļiem, un uzsāk e-pakalpojuma izpildi, apstiprinot e-pakalpojuma lietošanas nosacījumus, aizpilda e-pakalpojumu, un iesniedz Darba inspekcijai.

Iesniedzot e-pastā:
Pakalpojuma saņēmējs sagatavoto e-pastu ar iesniegumu uz attiecīgās Darba inspekcijas struktūrvienības e-pastu, un nosūta to.

Iesniedzot pastā:
Pakalpojuma saņēmējs sagatavoto vēstuli ar iesniegumu uz attiecīgās Darba inspekcijas struktūrvienības e-pastu, un nosūta to.
Maksājumi: Skatīt maksājumus
VPVKAC
Aglonas novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Aizkraukles novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Aizputes novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Aknīstes novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Alojas novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs
Parādīt visus...