Elektroniskais paraksts un elektroniskā identitāte

 

21.12.2022.

 

Lai veicinātu attālinātu saziņu ar valsts un pašvaldību iestādēm un dažādu pakalpojumu sniedzējiem, iedzīvotājiem un uzņēmējiem ir pieejams drošs elektroniskais paraksts. Drošu elektronisko parakstu var izmantot arī darījumiem juridisku personu un privātpersonu starpā, piemēram, līgumu, rēķinu u.c. dokumentu parakstīšanai. Tāpat iestādes un uzņēmēji savās tīmekļa vietnēs un klientu apkalpošanas portālos var izveidot iespēju personas identitāti apliecināt ar droša elektroniskā paraksta rīkiem.

 

CSS Collapse

1. Kas ir drošs elektroniskais paraksts? 1. Kas ir drošs elektroniskais paraksts?
2. Kādas funkcijas nodrošina drošs elektroniskais paraksts? 2. Kādas funkcijas nodrošina drošs elektroniskais paraksts?
3. Dokumentu parakstīšana 3. Dokumentu parakstīšana
4. E-identitātes apliecināšana 4. E-identitātes apliecināšana
5. Kādam mērķim var izmantot drošu elektronisko parakstu? 5. Kādam mērķim var izmantot drošu elektronisko parakstu?
6. Droša elektroniskā paraksta priekšrocības 6. Droša elektroniskā paraksta priekšrocības
7. Kā iegūt drošu elektronisko parakstu? 7. Kā iegūt drošu elektronisko parakstu?
8. Kā parakstīt dokumentu ar drošu elektronisko parakstu? 8. Kā parakstīt dokumentu ar drošu elektronisko parakstu?
9. Kā pārbaudīt elektroniski parakstītus dokumentus? 9. Kā pārbaudīt elektroniski parakstītus dokumentus?
10. Drošības jautājumi 10. Drošības jautājumi
11. Mīti par drošu elektronisko parakstu 11. Mīti par drošu elektronisko parakstu