1. E-pakalpojuma "Informācija par aukles statusu reģistrā" (turpmāk – Pakalpojums) lietošanas instrukcija (turpmāk – Instrukcija) nosaka kārtību, kādā portāla www.latvija.lv lietotājs (pieteikuma iesniedzējs) lieto Pakalpojumu.

2. Pakalpojums ir pieejams bez autentificēšanās.

3. Vispārīga informācija par e-pakalpojumu pieejama e-pakalpojumu sarakstā, uzklikšķinot uz pakalpojuma nosaukuma.

4. Pakalpojuma izpildes secība:

4.1. Uzsākot e-pakalpojumu lietotājam tiek lūgts iepazīties ar ekrānā redzamo informāciju par izvēlēto e-pakalpojumu.

4.2. Informācija tiek apstiprināta, atzīmējot aizzīmes rūtiņu “Iepazinos ar norādīto informāciju”.

4.3. Lai turpinātu e-pakalpojuma izmantošanu, izvēlas pogu “Tālāk”.

4.4. Atverot e-pakalpojumus lietotājam tiek attēlota forma ar vairākiem filtra laukiem:
-Nosaukums;
-Vārds;
-Uzvārds;
-Novads / republikas pilsēta;
-Reģistrācijas numurs;
-Pakalpojumu sniegšanas forma;
-Tālrunis.

4.5. Lai atlasītu aukļu datus, nepieciešams aizpildīt vismaz vienu no filtra laukiem un nospiežot pogu “Atlasīt”.

4.6. Dati tiek attēloti tabulā, kas satur sekojošus laukus:
-Nosaukums;
-Vārds;
-Uzvārds;
-Novads / republikas pilsēta;
-Reģistrācijas numurs;
-Tālrunis.

4.7. Nospiežot uz tabulas rindas, tiek izvērsts ieraksts un attēlota detalizēta pakalpojumu sniedzēja informācija.

5. Lai beigtu darbu ar e-pakalpojumu, lietotājs nospiež pogu „Beigt e-pakalpojumu”.